يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اعضای مرد ۳۷ ساله بوشهری که دچار مرگ مغزی شده بود، به ۴ بیمار نیازمند اهدا شد...
کد خبر: ۹۵۷۴۸
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اعضای مرد ۳۷ ساله بوشهری که دچار مرگ مغزی شده بود، به ۴ بیمار نیازمند اهدا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علیرضا باقری بیان کرد: صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) و در شرایط سخت کرونایی، با رضایت خانواده ایثارگر زنده یاد اصغر فتحی که دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده بود، اعضای وی اهدا شد.

وی افزود: با اعلام مرگ مغزی بیمار و موافقت خانواده، عمل جراحی برای برداشت اعضای این مرد ۳۷ ساله در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر انجام شد و ۴ عضو او برای نجات جان بیماران به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز فرستاده شد.

رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه این مورد ششمین اهداء عضو امسال است، عنوان کرد: اعضای اهدا شده شامل دو کلیه، پانکراس و کبد است که به گیرندگانی از استان‌های خوزستان و گیلان پیوند زده شد.

باقری گفت: این مورد هشتادو ششمین برداشت عضو در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر